Ägare av ett par gamla händer, någon?

Det är svinkallt ute. Obehagligt kallt, sådär kallt så fingrarna krampar och blir ännu mer blå än vad de var innan. Jag har gamla händer, de ser gamla ut fast de är så unga så unga.. Nåja, gamla händer är väl knappast något seriöst att ha komplex för. Nej. då fortsätter vi. Humör, jag är glad och mätt. Irriterad? Nej. Inte alls. Jag ska på födelsekalas/ inflyttningskalas. Vad alla runtom mig flyttar, hjälp. Jag och Terron har köpt tre faboulösa presenter och med åker boxen. Jag har skinn på mig och en helvetes massa kedjor, pärlor och krimskrams. Jag är säkert 2 kg tyngre än mitt vanliga jag. Min hals mår bättre men inte fan är det teet som har hjälpt mig. Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback