Att kamma håret ger mig ångest

Solen känns äkta idag och jag är glad! Låg uppe sent mycket sent och funderade på kläder. Ni vet, kläder. Läste också, läste alldeles för fort och för mycket. Jag läser för fort, nu är den nästan slut occh jag blir rastlös igen. Ska få fason på klänningen idag, jag ska slakta den för att bygga upp den igen. Jag misslyckas sällan med plagg, jag blir nöjd från början. Inte nu, det gör mig irriterad. Fan. Sen cykeltur till Pampas med min nya vän. Sen hem, skissa, sy, skissa, sy, kaffe, sy.. En sådan dag. Funderar på att styra upp mitt hår, jag avskyr egentligen att fixa håret, klippa och färga. Men nu ser det småtaskigt ut. brukar i stort sett bara gå upp, ruffsa liv i det och sen vara nöjd. Att jag ser ut som en idiot i okammat hår gör  mig inget. Längtar till lördagen. Dåligt uppstyrt inlägg, förlåt, men jag är tankspridd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback