Den värdelösa men faboulösa kocken

Middagen bestod av nudlar och en vårrulle. En sån där fejk man kör i ugnen och häller på fejk- sötsur- sås och låtsas att det faktiskt smakade ljuvligt. Jag låtsades hela middagen. Nu mår jag illa. Jag är totalt värdelös på middagar, frukost däremot, där är jag fantastisk. Men middagar nej, vill jag lyxa till det blir det hämtmat från närmsta sushi eller smörgås med köttbullar på. Näringsbrist? Nej nej. Kan man dejta över en frukost förresten? Nu dejtar ju inte jag, men jag undrar.. Middagsdejter är förbannat lamt..


Kommentarer
Postat av: Terron

Usch då. Jag som ska på en middagsdejt i veckan..

2009-04-20 @ 21:26:43
Postat av: erika sahlström

haha härligt.

Postat av: Aurum

Kanske någon brunchdejt skulle funka.

2009-04-20 @ 22:45:58
URL: http://aurum.blogg.se/mat
Postat av: Lina

Jaa, brunchdejt känns bättre!

2009-04-21 @ 00:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback