Det killas och kliar samtidigt liksom..

.. Känner mig rätt nöjd. Ett jävla reflekterande över mitt humör hela tiden, men är man förvirrad så är man. Och så får det vara. Jag känner mig ändå smått besviken. CHIC ringde upp mig för ett tag sen och ville prata med mig om en tjänst som modeassistent, jag sa tack ja och kände verkligen att det klickade. Fick mycket bra beröm och positiva ord av modechefen MEN det gick till en annan tös som precis hade jobbat som modeassistent. Å andra sidan sparade hon mina uppgifter för framtida jobb. Nåja, det känns surt, som fan faktiskt. Funderar på att lomma tillbaka i gamla mönster och såra första bästa män som ställer sig i vägen. Det finns en sjuk slags njutning i det också. Å andra sidan ligger jag minus på kharman redan efter mycket elakt så jag kanske borde hålla mina demoner instängda?

Livet är ta mig fan fantastiskt sålänge jag får bestämma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback