Disciplinera mig?

Erik väckte mig vid tio, det gick inget vidare. Jag somnade om och drömde om frukost, män och cancer. Kom upp vid tolv som en zombie. Det här fungerar inte, inte alls. Min självdisciplin är som bortblåst! Jag ska ta tag i den, jag ska ta tag i dig. Vad ska hända denna aktiva dag? Jo, jag ska cykla. Cykla och lämna in mina raybans som är alldeles för stora för mitt lilla ärthuvud. Sedan ska jag hämta ut en bok jag har väntat länge på, så resten av veckan kommer jag att vara en nörd och streckläsa den med förtjusning. Sen är det också det där sista plagget i det där sista tyget som jag måste sy upp. Det går aldrig. Finner ingen inspiration trots att det kommer bli hur fint som helst. Samtidigt känns det sorgligt och fel att avsluta kollektionen, är den verkligen komplett? Har jag gjort allt, ser det ens bra ut? Äe, det fattas en topp i duschesse och en krage gjord av ståltråd och för mycket tyg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback