Elementet blir min död

Jag sitter i fönstret och fryser i gul påsktisha med en tjur och en sol på och hatt. Men det ser ju inte ni eftersom min kamera bråkar och datorn vill ta i svartvitt.. Jag bloggar för att slippa göra det jag ska göra. Jag är en jävel på att skjuta upp vissa saker, en tillsägning vore på sin plats. Fy Lina, fy. Slog förresten i huvudet i det där förbannade satans elementet nyligen, så nu är jag randig och har en gullig liten bula mitt i fejjan. Lagom straff kanske, ska hålla mig borta från element. Tror nästan att elementet kommer att bli min död: "Och hon dog fridfullt med fingrarna fastmejslade i elementet.."


Kommentarer
Postat av: Terron

Tycker att det ska visas en fin liten bild också. Den kan jag stå för..



Haha nej usch, ta i trä.. Lev Lina.. Lev!!!

2009-04-08 @ 18:31:39
Postat av: Lina

Jag lever ju hur jävla mycket som helst, inget element kan någonsin lägga krokben för mig.. Nej nej.

2009-04-08 @ 23:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback