En god natts sömn

Nää hurrni. Jag lägger ner nu, för natten. Blir inget djupt ämne inatt, jag är alldeles för slutpumpad i huvudet. Jag har irrat runt som en idiot idag och försökt få saker att pusslas ihop, försökt få klart, försökt fixa om, försökt designa om. Letat efter min kalander, min idébok, mina skisser, mina post- it lappar och försökt skapa ordning på datorn. Jag älskar oreda så mycket att jag faktiskt avskyr den. Hatkärlek när den är som bäst. Jag har gjort om hela plaggkartan, suttit i PS alldeles för många timmar och skissat på tok för fula kläder. Haha. Idag är jag missnöjd med mig själv, hela min arbetsinsats har gått åt skogen. Istället har jag lagt ner energi på fikor, kaffe, träning, cykling och vänner. Jag ångrar mig inte men nu är jag hyperstressad. Lugna ner och ta resten imorgon. Jag ska upp halv sju. Jag kommer att vara vacker och som alltid charma cheferna av stolarna. "Gör bättre?" Jag gör redan bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback