Entertain me please?

Nej. Kan inte. Vad ska jag skriva om då? Då skulle ju inte jag vara jag? Då skulle ju allt bli sådär fjantigt, larvigt vackert och fint.. Såna där man liksom hatar men älskar i smyg för att det är så förbannat småglada hela tiden. Nej, det är inte jag. När jag är glad är jag riktigt äckligt glad, ledsen blir jag väldigt sällan. Eftertänksam är jag däremot ofta. Ofta. Skit samma, bryr ni er? Nej. Men ni undrar ju i smyg hela tiden. Det vet jag, jag har insiderkällor. Ni smygisar. Jag skulle vilja förstå mig på, komma på svaret liksom. Jag älskar att klura ut folk, folk som är svåra, jobbiga, dryga och överraskande. De underhåller mig. Ni andra har förlorat för länge sedan. För uppenbara, ni är tråkiga, vanliga och slätstrukna till sättet. Bort med er och in med de underhållande jävlarna, för en underhållande Lina är en glad Lina, och en riktigt glad Lina är en Lina man faktiskt kan stå ut med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback