Fredag, jag har borstat tänderna

Saker jag kom att fundera över när jag borstade tänderna:

Hur man kan prata med en människa på exakt samma sätt man talar till ett djur?
Hur blir man begåvad?
Vi har 387 vita kakelplattor i badrummet.
Varför får man alltid fläckar på vita kläder men aldrig svarta?
Om det här svarta då, varför är svart lika med depp?
Hur mycket blir samma tand borstad varje gång man borstar tänderna, är någon favoriserad?
Jag blir glad av att torka mig på en varm handduk.
Varje morgon när jag tittar under baddrumsmattan är golvet färgat rött. Senare under dagen är det normalt igen.
Varför försvinner folks fantasi med åldern? Varför blir man betraktad som psyksjuk om man fortfarande har lustiga fantasier?


Kommentarer
Postat av: LifeAndLoveOnPaper

Gillar den sista funderingen. ska grubbla på den ett tag.

Postat av: Lina

Visst är det lustigt..? Inte fått något direkt svar egentligen. Tror fantasin finns där, men att man väljer bort den som vuxen. Just för att inte verka skum..

2009-04-19 @ 18:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback