Fredag, jag skulle ju sova bort dig

Jag kan verkligen inte sitta här längre och fundera. Trots det faktum att jag känner mig lätt och har enkla funderingar idag, funderingar som gör mig glad och upprymd. Trots det så ska jag lämna av nu. Det är så att jag ska ta vara på dagen imorgon. Måhända att det kan låta lite fånigt men fan. Jag vill verkligen inte minnas min ljuva ungdom som ett liv i sängen tillsammans med magnecyl, betydelselösa nummer och ångest. Nej. Så, planen är att jag helt enkelt ska gå upp tidigare. Inte klockan tolv, ingen sjukdom ursäktar mitt usla beteende. Jag ska tvinga mig själv att gå upp tidigt. för att sedan gå. Långt. Jag kanske tillochmed gillar det, och springer ifrån mina egna tankar, tankarna som gör mig till jag. Som gör mig till det jaget som ett visst folk tycks ha problem med, jaget ni inte tål. "Bli bättre." Jag är redan bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback