Grey day

Hej. Te hjälper inte, Elin, vad ska jag göra? Jag har druckit säkert en liter te och en halv liter kaffe. Jag föredrar kaffet, definitivt. Hade en bättre natt, många drömmar. Jag skulle vilja åka till Ikea, bara för att skratta lite åt alla nykära, nyinflyttade par och deras snoriga barn. Istället ska jag röja runt på Apoteket och försöka bota mig själv. Sjukt ointressant dag, men hur jävla intressanta är ni då? Egentligen, en vardag som denna?

Imorgon blir en roligare dag; jag ska till Elins jobb och träffa hennes chef och försöka få chans till lite extrajobb. Hon jobbar på en studio void Stureplan, nära och det verkar vara skitkul verkligen. Så jag hoppas! Sen ska jag plåtas för en grej, inget seriöst bara en liten avstickare!

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack, det värmer verkligen <3



Hoppas du får en fin vårdag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback