Hur gör jag?

Bättre, mycket bättre. Fortfarande arg. Skulle jag vara en man skulle jag väl ha kvaddat en bil eller något, nu har jag varken bil, körkort eller snopp. Vad gör tjejer då? Cykel? Jag har en cykel, ska jag kvadda den? Eller lite snällt slänga mig framför en riktigt fräsig bil och utkräva skadestånd? Jag kanske kan dra någon i håret, det gör väl tjejer.. Lägga manikyr, ansiktsmask och låtsas att jag är en ny människa? När jag var en mycket ung och arg Lina brukade jag ta det största basebollträet jag hittade och svinga det mot allt som kom i min väg (det var i skärgården, ingen såg mig, ingen tog skada). Eller skjuta sniglar och småkryp med luftgevär.. Kan ju tyckas dumt men satan vad lugn man blev. Golfa kottar var effektivt också, hade man tur träffade man en stackars humla eller fågel och effekten blev större..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback