I need a little help from my friends..

Jag har tänkt på den sak; det här med tävlingar. Man tävlar ju för att vinna och vinner man inte är man en förlorare. Är man en förlorare sprids det till omgivningen, som en sjukdom, en väldigt elak sjukdom. Jag har själv aldrig erfarat hur det känns och fasar över den dagen jag faktiskt ska behöva känna på det. Jag har en granne, en kaffegranne som har ett mycket bra band. Han har gjort ett vansinnigt val att ställa upp i en tävling där vinnaren får köra som förband åt Deportees på Debaser. Tävlingen går ut på att få så många som möjligt att rösta, men fokus ligger på att få mig att slippa hänga med en förlorare, bara tanken på vad det skulle innebära får mig att rysa.. Jag vet att ni gillar mig, hjälp mig.

Du röstar genom att sms:a "OA AUTOP" till 72500!
(Ett sms kostar 2 spänn, småkrams..)

Kommentarer
Postat av: Terron

Jag har röstat ;)

2009-04-08 @ 16:54:06
Postat av: Lina

Bra, jag vill se mer från alla anonyma jävlar!

2009-04-08 @ 17:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback