Ibland är det riktigt trevligt

The Hills i en obäddad säng. Sen sovdags. Längtar inte men jag gör det bara. Har druckit en sjuhelvetes massa cola som jag inte ens gillar, ätit nötter och tittat på film med min trogna bakisvän. Ett sant nöje är det att leva idag, denna söndag. Men så förändras allt, bara sådär. Jag vet inte när, vad eller hur men jag vet det. Att det kommer bli ändring. Jag vet inte om det skrämmer mig eller om det roar mitt rastlösa sinne? Jag tror att det roar mig, just nu. Sålänge jag slipper sörja det jag älskar. Det räcker så tycker jag. Godnatt lovers.

Kommentarer
Postat av: LoEm

Haft en bra söndag?

Gonatt :)

Postat av: Lina

Mycket bra tack, godnatt!

2009-04-27 @ 00:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback