Jag är där nu

Liv, glädje. Vänner, pratstunder. Värme, storstad. Lycka, grus, filtar, skärgård. Knoppar, gräs, brädor, tjära och roddbåtar. Jag är sådär äckligt irriterande glad idag.. Nästan så jag skulle vilja slå mig själv lite bara för att få känna på negativa känslor. Jag har haft en underbar dag, faktiskt. Satt på Östermlamstorg och väntade på Elin & Chloe i solen. Småpratade med en dam om väder och liv. Vi slog oss ner på en uteservering på Grev Turegatan och njöt av vårt sällskap.. (Tills männen kom..) Vi traskade hemåt mot Chloe och drack te och snackade skit och framtidsplaner. Jag gillar mina vänner, de få som står mig nära är en underbar samling av personer. Bra personer som lyfter en och som är ärliga. Personer som man ska göra allt för att behålla nära. Efter pratstunden kilade jag över till söta Albin som har fixat sin första lya! Jag är så sjukt glad för hans skull. Det bästa är att den ligger några portar från Chloe!

Nu tänkte jag äta god mat och sy klart den förbannade kragen. Harmonisk känner jag mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback