Jag är maktgalen

Jaa! Jag har hittat en låt jag har letat efter i ett flertal år! Ja! Detta gör mig nästan läskigt glad. Har suttit och pumpat den om och om igen. Jag gillar den, den gillar mig, vi gillar varandra och så vidare. Den gör mig glad. Blir jag glad av att gå upp tidigt kanske..? Nej. Det vore inte sant. Jag blir glad av att sova länge. För länge, det gör mig lycklig. Och det blir inte så mycket mer än såhär; inga nattliga funderingar, inga sorgsna tankar om livet, inget depp, nää, inget alls. Haha. Jag gillar att bestämma, och nu bestämmer jag detta. Det blir inget. Ni får inget. Ni kanske inte är värda det? Tänk på det ett tag; ni är inte värda det. Men ni kan alltid göra bättre, bli bättre och bli uppskattade. Jag gillar er alla, men speciellt gillar jag människor som anstränger sig. Det är så ohyggligt sött. Det gulliga i det hela är att ni inte har en aning om vad det leder till, vad som står i framtiden och hur det kommer att kännas. Men det vet jag, för jag bestämmer. När det gäller det bestämmer jag. Dig, mig, allt. När det ska gå åt helvete, hur det ska gå åt helvete och om det ska gå åt helvete. Längtar nästan till den dagen då makten inte är min längre; då jag är den som anstränger mig. Lovefool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback