Jag var bara borta ett tag..

Förlåt då. Jävlar vad jag använder det ordet mycket nuförtiden. Ett börja- om- ord. Fusk om ni frågar mig. Är man verkligt ledsen säger man inte förlåt. Då kan förlåt dra åt helvete med allt annat skit. Tillbaka till helvetet. Uppenbarligen är det sol ute, jag jobbar på mina hopplösa fräknar, skulle kunna dö för en juice, sov för länge, åt en snuskig frukost, kramade hunden för lite, reflekterar över gårddagen, saknar dig, lyssnar på tåg och en låt jag verkligen inte vill höra, får sol på halva magen, har smak av halstablett och kaffe i munnen, funderar på att värma upp mitt gamla kaffe och dricka det i fönstret samtidigt som jag blickar ner över Karlberg och försöker förstå vart jag ska ta vägen och med vem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback