Livet är bra om man är dum och glad?

Haha, jag är nog sämst på att sälja. Jag är alldeles för snäll för det. Det är jag. Men jag ska skärpa mig för min egen skull. Börja köra över folk igen, ta på det ytliga leendet och bara röja. Yes I will. Kom hem runt tio, cyklade hemåt, ingen olycka bara lugnt cyklande. Försökte göra race mot en bil men insåg efter några tramp att jag sitter på en cykel, en rostig jävla cykel med förstörd kedja och försöker se ball ut. Jag är mycket oballl har jag kommit på, eller, just nu är jag faktiskt bara en trött tönt som blir förbannad av att handduken är blöt när jag torkar mig på den. Det gör mig skitarg faktiskt. En blöt handduk mot blöt hy, nej. Vila, läsa, släcka lampor sen sova! Träning imorgon sen ner på stan och uträtta dessa djävulska ärenden, igen. Känner mig ytlig idag, ytlig och glad. Ibland kanske livet bara vore så mycket bättre om man var lite smått efter hela tiden, bakom flötet liksom. Ja, "liksom", nej. Förvirrad, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback