Nattprat

Ni har saknat mina sena, mycket sena, nattfunderingar va? Ibland önskar jag att jag kunde vara trött, bli trött. som en riktig människa. Att verkligen få känna sig utmattad och sen sova och njuta. Jag undrar lite över hur det känns.. Just nu känns det som att jag skulle kunna påbörja en ny dag, springa runt sjön eller skriva ett nytt kapitel i min bok. Men nej, man måste sova, man "bör". Rent utseendemässigt är jag ingen vacker människa när jag har fått för lite sömn. Å andra sidan lever min hjärna och själ loppan när de får springa fria om nätterna. Jag ska kolla på film nu, det gör normala människor när de ska bli trötta. Sen har jag funderat på kärleken.. Jag tror bara att det är viktigt att älska, att känna medan man har något att älska med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback