Kolla, jag har ingen hals men en för hög panna..

Sova. Åh vad jag absolut äcklas av det ordet, det är förknippat med "slutet" för mig. Slutet på en dag, början på en ny dag som man måste styra upp. Jag drack mitt te och försökte att inte tänka. Satt, drack, läste, drack, satt och drack tills mitt te såg ut som kiss och smakade ungefär likadant. Jag försökte desperat få ur den sista droppen ur min nässpraysflaska också, det gick inte bra. Den är sönder nu, jag tog isär den lite samtidigt som jag kippade efter luft med min igentäppta näsa. Att leva, inte så lätt. Terron, kom hit och hjälp mig.


Kommentarer
Postat av: Terron

Men gumman...

Är så stolt att du skrev "nässpray". ;)

Jag ska hjälpa dig, du måste ju vara frisk på lördag.

2009-04-16 @ 19:19:31
Postat av: Lina

Deala hem lite näsdroppar till mig då! Och tro för guds skull inte att jag skulle börja använda ordet nässpray flitigare än det korrekta ordet.

2009-04-16 @ 23:17:45
Postat av: Terron

Men näsdroppar är ju fel och du ska ju alltid ha rätt. Det funkar liksom inte lilla fina Lina.

2009-04-17 @ 08:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback