Pommes till frukost och klottrare

Känner mig förbannat sliten, men fantastisk! Helgen har varti precis så bra som jag behövde; slippa påskmaten, slippa släkten och bara vara med människor som betyder något verkligt. Hade riktigt mysigt igår, hamnade på det vanliga trubadurstället och skrålade mig varm med Erik. På vägen hem blev vi ignorerade av en vidrig busschaufför och fick snällt vänta 30 min på nästa. Väl vid S:t Eriksplan är det någon jävel som har klottrat ner hela gatan, hela! Med röd färg, på cyklar, på fönster, på fasader, portar och trottoaren. Jag känner mig stött, haha. Så förbannat onödigt bara. Snäll och arg som Erik är ringde han in tips till polisen och de skickade en patrull som fotade hela gatan. Fy.

Gick upp sent idag och möttes av ett tomt kylskåp, som det alltid ser ut. Åt helvete. Erik var uppfinningsrik och grillade på pommes frites, pommes frites och kaffe. Det kan ha varit den vidrigaste frukosten någonsin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback