Ta bort mig själv

Hah.. Jag ser sol. Men det känns inte äkta. Den provocerar mig. Stick. Är sådär vansinnigt irriterad just nu, kommer på mig själv med att sitta och pressa ihop käkarna något fruktannsvärt. Så gör jag när jag är arg. Och mitt högra öras tjut går upp till det dubbla ungefär. Så gör örat när jag är arg. Små signaler, tagga ner. Okej. Känner mig instängd. Vill gå ut, till nya ställen. Se nytt, byta bort gammalt. Det känns rättvist? Om jag får någon annans bagage så kan denna andra få mitt.. Nytt, fräscht, annat bagage som jag inte känner till.

Cyklade benen av mig för att köpa en penna, en fantastisk penna som jag redan nu  är mycket god vän med. Har målat och ritat svarta mörka bilder. Innan jag blev irriterad. Nu är jag nästan glad igen, det funkar att spy ut skit här på bloggen. Sydde upp sista plagget igår, det är jävligt tantigt. Jag måste fixa till det. Funderar på inklädda axelvaddar utanpå, vid kragen. Plagget är cerise, jag hatar cerise. Det skriker tant. Jag avskyr tanter; elaka gamla tanter. Usch, måste göra något. Göra bättre. Göra nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback