Tanten är död

Det finns för mycket tid. Eller för mycket att reflektera över, jag vet inte vad. Vill inte veta hellre. Känner mig som en tönt idag, verkligen. Igen. Ja. Plagget har farit åt helvete, tanten är död. Så går det när man blir uppretad på fel dag. Jag får skuldkänslor av att stampa och kasta iväg ett plagg, ett ting. Jag pratar med det, viskar förlåt ibland. Och så sägs det att jag är elak, skulle inte tro det. Tänker klart gör jag däremot inte alltför ofta, jag ser en chans och tar den. Tänker inte så mycket på konsekvenserna, vilket är dumdristigt många gånger, men ack så spännande det blir. Hellre ångra saker jag gjort än att ångra det jag inte gjorde. Allt jag spottar ur mig idag ser så fjäskigt ut så jag nästan skäms. Fjäsk. Bry er inte om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback