Tvång

Ska jag vara helt ärlig har jag inte uträttat särskilt mycket idag. Skulle kunna låtsas vara duktig, men nej, jag gillar inte lögner. Lögnare. Dagen har gått skitfort, sådär jobbigt fort att man inte hänger med. Jag fick min glajjor fixade, nu sitter de perfekt och jag inväntar ivrigt solen. Sen tvångskickade jag igång min kreativa sida med hjälp av kaffe, mängder av kaffe, sådär mycket kaffe som gör en fullständigt galen. Alltså.. Rastlös, klättra- på- väggarna- störd. Irriterande pigg, fruktansvärt obehagligt kreativ. Möjligheterna uppenbarar sig överallt. Så, kaffe, god gammal musik och ett överflöd av energi gjorde att jag till slut påbörjade mitt sista plagg. Och det tänkte jag fortsätta med, nu. Ville bara säga hej, ni överger mig så lätt annars..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback