What's new pussycat?

Vill ni veta, vill ni verkligen veta?! Vi börjar med natten, den var otroligt seg, lång, varm, kall, tråkig och sömnlös. Jag ville upp upp och kreera, fixa och dona istället för att ligga halvdöd i en för hård bäddsoffa. Sen då? Sen vaknade jag med sand i halsen, jag tror det. En hel del sand i halsen, som sitter där. Tog en dusch, en tråkig vanlig dusch och försökte gurgla bort sanden. Den ville inte låta sig flyttas. Efter det? Jo, efter det torkade jag mitt hår i en turban, för att sedan lägga en extrem snedbena och låta det torka så, sedan byta bena och låta det torka åt andra hållet. Varför gör jag det? Jag har platt hår, dessutom envisas jag med att jag bara passar i mittbena. Torkar jag håret i olika benor får jag upp mer volym. Ni ser det inte, men jag känner det. Därför! Det som hände sen avr det vanliga; kaffe, kiwi, fralla, smulor innanför morgonrocken, spillt kaffe på min vita matta, gammal tidning som måste läsas, kolla posten, byta rum. Och här sitter jag nu och försöker få er att förstå hur förbannat jävla slätstruket livet kan vara ibland. Vardagen, den skrämmer livet ur mig.

Nu ska jag titta på Emmerdale (hem til gården), skäms jag? Nej jag skäms inte. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback