Julig är jag

Känner mig förbannat upptagen vet ni. Inte tid. Avslutade helgens hemska sälj på jobbet med afterwork på det vanliga stället igår. Öl och läskigt god nubbe. Har sprungit ärenden halva dagen idag, halkat runt, druckit choklad och givit blod. Fått oförskämt mycket uppmärksamhet och komplimanger. Bland annat för mina vackra ådror och vältränade kropp. Misstänksam någon? Jag är. Har haft trevliga samtal med långa män med ishackor på ryggen, ätit choklad formade som hjärtan och planerat julen. Inte, försökt planera julen. Jag är glad, ensam men glad! Känner mig julig, smålycklig och vill göra gott. Bara gott, ge blommor, krama vänner och vara osjälvisk. Ska ta vara på detta nu innan satan kallar på mig. Adjö sålänge då.

Kommentarer
Postat av: Terron

Köpt massor av julklappar till mig? ;)

2009-12-21 @ 20:52:28
Postat av: Anonym

:)

2009-12-21 @ 21:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback