Min vackra cykel är tillbaka!

Vet ni? Trasiga människor. Jag har fått tillbaka min cykel! Kharman är med mig! Den uppenbarade sig en kall decemberdag mitt framför näsan på min far. Varpå far lurpassade i dryga timmen för ett sedan kasta sig över cykeln när ingen tjuv dök upp. Dök upp gjorde däremot polisen i en pikebuss. Och det gjorde dom för att kunna beslagta min cykel som vackert får vänta på polisstationen tills rapporten är avskriven. Fantastiskt va? Hur stort är inte Stockholm och hur ljuvligt är det inte med ödet!? Tredje gången jag får tillbaka den efter ett försvinnande. Nu jävlar kör jag med groova lås och en yxa i cykelkorgen för försvar. Den som försöker sig på en stöld igen kommer få ett hårt motstånd. Förbannade tjuvar, dö olyckligt och gärna plågsamt. Så, nu var det sagt.

Kommentarer
Postat av: Terron

Yeah!! Fira?

2009-12-08 @ 22:36:33
Postat av: Lina

Ja. Självklart!

2009-12-08 @ 23:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback