Nu kör vi, uppåt ska vi

Äe fan. Ska vi skita i det här? Och vara glada? Juliga och mysiga mot varandra? Kanske ta bort ilskan och plocka fram min blyga kärlekstörstande sida? Ja. Så gör vi. Inga svarta hål där jag dras ner, nej, bara uppåt. December månad är en uppåt månad trots grått skitväder, fula själar och kärlekstorka. Jag har i stort sett allt jag vill ha och det jag inte har ännu ska jag införskaffa. Julen ligger runt knuten, hälsan är på topp, jag är nyttig mot mig själv ooch inspirationstorkan är snart över. Jävlar. Det är ju faktiskt riktgt fint. Ska sluta svära också. Kanske till nyår, kanske kanske om jag får något i gengäld. Nu ska jag sova bort min fina natt. Jag vill inte egentligen men jag "ska". Så dumt. Jag "ska" för att kunna vakna utvilad till en ännu finare dag imorgon. Godnatt små raringar. Ni är fina. Jag är tvådelad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback