Olsson, gift dig med mig?

Igår svingade vi loss våra kroppar på Olssons. Jag gillar Olssons. Man får popcorn, man sitter i mörker och dricker för dyr öl och tittar på rätt vackra människor. Vilket behövs, med mitt jobb. Min vapendragare var med mig i snöslabbet. Vi skrek, skrattade, pratade, sa fuck you till en civilpolis jag trodde var ett slibbigt ragg. Plötsligt, upp med brickan, legkoll och ja. Fuck you. Dansade ner i en snödriva i ett försök att impa på Therese, blev snöig, kall och utskrattad. Åkte hem bredvid en man som rapade var femte meter och samtidigt bad om ursäkt mellan raparna. Fin man. Gled hem i klumpiga skor och somnade som en stock.














Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha lilla du. Att du alltid ska ramla..

Tji fick du liksom :P

2009-12-18 @ 23:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback