Vart fan är facit egentligen?

Har fastnat i datorn, letat kvitton i räkpåsar och haft en sån där fin jul med min vackra bror, min fina mor och min stolta far. Mild, god och julig jul, ingen fest. Härlig är jorden och allt det där. Lyssnar på Otis Redding och vill skriva saker jag inte kan. Kanske kan koda allt? Hade ett hemlig språk en gång. Som jag tvingade på min bästa vän att lära sig. Jag hade en hel bok med texter. Tror att hon aldrig riktigt fattade/ tröttnade på min idioti. Hittade den där jävla boken på vinden, okodad och allt. Förstår inte ett skvatt. Kanske hade lösningen till evig lycka? Får aldrig reda på det. Facit är borta. Vart fan är facit?! Ni kanske går ut? Jag stannar inne. Dricka vin ska jag, men inne. Känner mig alldeles för blekfet för att röra mig utanför hemmets fyra väggar. Kanske ica då, för att spana. Det finns vackra män på ica birkahallen.

Kommentarer
Postat av: Terron

Jag har fan facit! Jag har det. Om det är samma, så har jag det. Jävlar. Vi kan ta reda på vad det var för töntigt du skrev. Haha. Vin och facit. Så jävla rätt. ;)

2009-12-26 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback