Allt smakar solsken!

Nu har jag ätit frukost, och inte vad som helst: Kaffe, en sjuhelvetes massa kaffe som faktiskt smakade fantastiskt! Ingen mer cola, usch. Och rostat bröd, jag hörde att det var bra. I vanliga fall mår jag dåligt av det men nu smakade det ljuvligt! Man känner sig lite nollställd efter sjukdom; allt smakar nytt igen, man känner dofter bättre och uppskattar saker mer. Jag vet, det låter mycket dramatiskt men tänk på saken. Du har fått tillbaka luktsinnet och känner doften av nybryggt kaffe, pressad apelsinjuice och nybakade frallor. Du får tillbaka smaksinnet och smakar av kaffe, choklad eller frukt. Sinnena är förstärkta. Eller när du känner att kroppen har vaknat till och musklerna arbetar som de ska. Så är det för mig. Jag är glad för det.

Sanning:

Något grämer mig som satan. Jag vill ta bort det, men man kan inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback