Ännu en natt och en hund på min favoritkudde

Kom tillbaka och läs nu då! Några dagars paus och ni försvinner.. Det gör mig lite småledsen. Egentligen inte men det såg bra ut i sammanhanget.. Nu ska jag överdosera er i idéer, tankar och bilder. Jag skulle bli glad då, blir ni? Och ja, jag är vaken. Sömn är överskattat. Jag minns tiden i skolbänken; fem timmars sömn och jag presterade på topp. Nu presterar jag inte alls i samma nivå men toppen är jag uppe på. Nattrim, mycket roande. Försök att rimma på "tönt" ni, det går inte. Omöjligt. Den som lyckas jag jag personligen äta upp med kärlek. Det måste ju gå?

Nu ska jag fortsätta kika på min film, "Lars and the real girl "med Ryan Gosling. Den är oerhört bra, se den. Vem är jag att domdera egentligen.. Se den om ni vill, den är bra. Nu ser ni den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback