Dance dance dance..

Ikväll är det onsdag. Jag vet vad ni tänker allesammans; utgång. Icke. Jag ska på biografen. Omväxling förnöjer gott folk, det förhöjer. Dagen spenderade jag sovandes till halv ett sen hade jag och Madame Elin en dejt. Vi hamnade på söder och försökte shoppa. Jag kom hem med armband och halsband från rea som Elin snällt fick betala. Låna, hon fick låna ut. Ty jag hade virrat ihjäl mig igår och insåg inte förens kvinnan i kassan sa att hon inte kunde låta mig handla.. Jag hade fått med mig fröken Therese Visakort hem. Och hon hade mitt. Ge fan i mina grejer din räv! Ingen shopping här inte... Nu ska jag ut i mörkret och kylan. Adjö.

Kommentarer
Postat av: Terron

Men sluta försöka shoppa på mitt kort. Jag är ju bara en fattig student!

2009-02-04 @ 21:13:28
Postat av: Lina

Jajaja...

2009-02-05 @ 22:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback