Elin driver café hemma

Dagen började suveränt. Jag mådde som en kung, men nu har jag sinat ner i sängen och jävlar i helvete vad skönt det är. En powernap skulle inte sitta helt fel, tända fjantiga ljus och sätta på en gammal skiva med gitarrprinsar. Fikan hos Elin var mysig, kände mig läskigt seg och trött men det får tas igen en annan dag! Thomas (Elins man) gjorde fantastiskt kaffe som jag gladeligen drack. Hemma hos Mårtensson är det som att vara på café; Thomas springer runt och donar och serverar goda hemmagjorda saker till frökens vänner samtidigt som han påpekar vettiga saker. Jag ska flytta in i deras furugarderob; jag kan sjunga och behöver bara mat två gånger om dagen? Jag kan gå ut med mig själv också, det ni, det kan inte vanliga husdjur. Ni är söta, ni får mig att hoppas lite. Nu tänkte jag sina ner en timme eller två och njuta av denna söndag. Vad var det vi sa om njutning?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jippi! jag börjar inreda garderoben till dig nu på en enda gång! så välkommen är du!

Postat av: Lina

Do it! Mjukt ska det vara!

2009-02-09 @ 14:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback