Jag ska diagnostisera mig själv

Den ena får jobb och den andra blir av med det? Och här står jag. Min kära vän Chloe har blivit av med jobbet på det underbara företaget Zara. I love. Inte för att hon ville stanna en sekund längre men ändå, vilket trams. Nog om det, trist men underbart. Juste, snart ska jag avslöja min goda nyhet jag talade om, men nu har jag en annan plan. En liten flyktplan. Det är en bra plan. Elin säger att man inte kan fly, men jag flyr inget ont, jag bara försvinner ett tag. Jag behöver små pauser då och då, ladda batterierna och få perspektiv på sakerna. Och ni som tror att livet enbart kretsar kring att ha ett arbete har så fel, mycket men inte allt. När man inte jobbar på riktigt hinner man få perspektiv på saker, man hinner tänka igenom sina val och hur man vill ha det i framtiden. Varför man beter sig på ett visst sätt och vilka människor man vill ha omkring sig, egentligen. Vilka behöver man och vem behöver mig? Jag håller på med min diagnos, det borde ni också göra. Nu ska jag dricka mer coca cola, (den magiska brygden som jag annars hatar) och kanske, kanske äta en rostad smörgås! Adieu!

Kommentarer
Postat av: Terron

Ät den.. ÄT DEN!!!

2009-02-16 @ 21:42:28
Postat av: Lina

Two, I had two!

2009-02-16 @ 22:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback