Film och sjukdom

Jag nattbloggar. Jag kollar på film med Erik. Ända sedan jag var liten har jag alltid älskat att vara sjuk, om Erik var det. Då kollade vi på film, fick soppa som smakade skit och mosade glass till monopol. Livet lekte då, tänk att behöva genomlida det här skiten ensam? Ännu en anledning att sluta vara en obstinat singel. Hmm, nej. Jag ångrar det där men är för jävla lat för att sudda ut det. Så.. Nu ska jag gosa ner mig i sängen med Smulan, igen, och kika på film numero dos! Jag är övernaturligt pigg, mer pigg än vanligt och detta trots min kaffebrist. Varit utan kaffe, vin ochh synd sen i fredags. Frukt har jag inte fått hängiva mig åt heller. Imorgon då smäller det. Godnatt nu nattdjur, ni få som fortfarande ärr vakna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback