Flugjägare

Erik och jag såg film igår natt.  En lång en! Samtidigt som en ihärdig liten blomfluga satte sig på skärmen hela tiden.
Konversationen var oerhört givande:


L: Undrar om jag kan jaga honom med musen?

E: Som ett dataspel!

L: Ja?

L: Här är jag, nu tar jag dig..

L: Nej!

L: Haha, undrar om han vet att jag är efter honom?

E: Jag är efter honom, haha.

L: Jävlar han försvann!

E: Där är han, han for som en kork!

E: Korken, vi kallar honom korken!

L: Nu ska jag rama in honom.

E: Jag vill dubbelklicka honom.

L: Hurru, tänk vilken makt man har egentligen? Jag skulle bara kunna döda honom?

E: Ja, men han ska få leva ikväll. Han har ju givit oss underhållning.

L: Han ska få leva ett dygn, sen jagar vi honom till döds.


Perfekt exempel på hur man kan slösa bort 10 min av en film, eller hur våra konversationer kan se ut efter midnatt. Och det är just därför ingen vill kolla film med mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback