Från cirkusapa till en gammal nucka



Jag känner mig som en tolvåring med en ny billig webkamera.. Jag minns att jag hade en sådan och jag satt med den tiotimtal i sträck, det var jag och kameran. Allt var så nytt; jag kunde göra olika miner, jag kunde se arg ut, glad ut och cool ut. Sedan kunde man redigera dessa bilder också, wow. Vilken grej. Jag var som en liten cirkusapa. Nu flyr jag kameror illa kvickt, speciellt när man är ute och svirar. Huh. Man känner sig fantastiskt vacker efter ett tag och tänker att "här ska dom minsann få se". Dagen efter inser man att klockan var halv fem, man var svettig, bh- banden hade halkat ner, en öl hade hamnat i knät och någon slebbig kille står bakom och suger av sitt eget finger.. Nu går jag dock sällan ut till fem.. Min stackars kropp pallar inte av trycket längre, tänk vad som kan hända på bara ett år. Nucka brukar jag kalla mig.

Nu ska jag möta upp Albin, denna söndag ska spenderas med öl och skitsnack i bästa format. Pluspoäng?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback