Fuck off



Uhh.. Jag önskar att jag inte vore så fasansfullt trött på er alla. Ge mig underhållning och skippa det andra? Ni stör mig när jag inte vill bli störd alls.. Och när jag vill bli störd så är ni läskigt frånvarande. En balansgång det där, tydligen måste man också ge för att kunna ta. Jag hade hoppats på motsatsen; att ta tills det är dags att ge. Det är inte alla som är värda det heller.. Men tydligen så går inte det in. Det är vad jag kallar fantastiskt i illa bemärkelse. Imorgon ska jag ge, och se vad jag får..

Kommentarer
Postat av: I Love Travel

Ja, det är inte lätt när det är svårt! Men det kommer bättre tider, det löser sig. Det gör det alltid.



Kika in på I Love Travel för reseinspiration.

Ha en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback