Godmorgon sötnosar!

Idag skulle jag kunna skänka allt jag äger till någon bara för att jag är så uppåt. Jag är pigg och kry! Sjukdomen biter inte på mig, den jäveln. Den ska dö dö dö! Ungefär så.. Ja, kära läsare. Jag tar det snabbt; snart är det alla hjärtans dag, hur firar ni det? Och tro inte för en sekund att jag egentligen bryr mig, jag vill bara slänga ur mig frågan. Jag funderar på att dricka vin/ te/ kaffe/ vatten med min älskade vän. En vän som jag älskar. Det är en flicka, men jag tror valet faller på henne, ni andra får klara er utan mitt faboulösa sällskap. Men ni vet att jag gillar er också. Så, allt detta tjat, min första punkt i kollektionen Dice Me/ Dark Me är klar! Jag ska fota den hemma, simpelt blir det och sen visa er gullungar. Natten var sömnlös, totalt. Jag kom på allt och ingenting, tokiga idéer och simpla vackra kreationer som jag ska fixa. Idag ska jag kuta till min second- hand butik och leta tyg och dragkedjor, sen sy en liten rackare i raden.

Sanning:

Jag har försonats med Com Hem nu, ni är mina vänner. Jag klarar mig utmärkt utan era dumma kanaler, man blir bara slapp och idiotiskt av er. Puss.


Kommentarer
Postat av: anna

Hejsan=)jag undrar om du handlar på topshop ofta?

Postat av: elin

darling! du är frisk!! fredag???

kan du inte komma hit, står i min lilla underbara butik och saknar sällskap!

xoxo!

2009-02-11 @ 13:40:21
URL: http://ilmondodielin.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej Anna! Det blir en hel del inköp, tycker det är en grym affär som du märker ;)

2009-02-11 @ 13:58:49
Postat av: Linda

Jag ska fira med kladdkaka och min bästa vän! =)

2009-02-11 @ 15:16:32
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Postat av: Lina

Låter fantastiskt bra! Blir nog samma veva för mig!

2009-02-11 @ 15:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback