Hej lördag

Hmm.. Så till min goda nyhet som blev en pissnyhet.. Sökte jobb på H&M, var på intervju i torsdags som enligt mig gick suveränt. Det kändes solklart redan. Men icke, de skulle langa ja- besked igår och jag mottog inget. Det känns trist, jag hade hoppats på det här jobbet, det skulle ha passat mig. Men något var tydligen inte till belåtenhet och jag måste erkänna mig besegrad. Jag? Besegrad? I samma mening! Det löser sig alltid, men jag måste erkänna att det svider lite, då jag vet att jag har en mycket bra bakgrund för jobbet. Och vem skulle inte vilja anställa mig? Ont i halsen har jag igen också, nu är det höger sida. Jag dricker te med honung, mjölk och citron, det ska väl hjälpa Elin?


Kommentarer
Postat av: Terron

Gumman det är inte kört än.. Dom kan fortfarande höra av sig.

2009-02-21 @ 16:51:30
Postat av: e

Va? varför skulle du inte få det?? ge dom några dagar till så kanske du får ett ja till slut.

puss

2009-02-21 @ 21:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback