Hej vackra läsare

Men det har jag förmodligen ingen aning om.. Jag hänvisar till min söta vän Elin, www.ilmondodielin.blogg.se och hennes inlägg om smygläsare. Vi har tagit upp det här förr, och ni sitter trots detta där och smyger med ert läsande. Mig gör det inget, men jag kan undra varför ibland. Jag gillar att ni läser, jag älskar det. Jag älskar att få skriva av mig om allt trams som snurrar i mitt huvud. Och jag älskar att ni vill läsa det tramset. "Tramset".. Jag försöker vara ödmjuk. Oftast vänder jag ett inlägg till en viss person, jag tänker på denna och skriver för någon. Förhoppningsvis läser denna den inlägget också, och känner igen sig. Kort och gott, smygläs allt vad ni bara orkar men ni får påpeka också, tänk på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback