Press hold

Good morning lovers! Idag vaknade sjuklingen klockan 13. Vad har hänt sen dess? Tråkigt lite. Städat ut sjukdomen ur lägenheten, det ska man göra, nu är det jag som bestämmer. Punkt. Jag har druckit te, min hals värken så in i helvete. Te med på tok för mycket honung och citron, jag avskyr te. Det vet ni. Ändå sitter jag här i gubbfåtöljen med gubbkoftan och sippar på mitt vidriga te och hoppas på rening. Jag vill leka, det här innesittandet duger inte. Jag har inte fått ren luft sen i fredags, vansinne. Det blir en innedag idag också tror jag, om inte bror vill åka bil/ köra terapistund med mig. Ingen annan vill umgås, inte ens åka samma hiss. Jag smittar tydligen. Haha, fan vad jag älskar att tycka synd om mig själv, det är för taskigt egentligen. Jag som aldrig mjäkar mig, men när jag är sjuk vill jag mjäka mig. Det är nästan så jag måste smitta ner någon så jag får ett bredare umgänge, vem står på tur?





Så ser man ut efter brist på luft i fyra dygn.. Sol?

Kommentarer
Postat av: Terron

Morgonläppar!!

2009-02-20 @ 11:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback