Till er morgonpigga jävlar

Hej dagen och godmorgon. Idag är det lördag och jag hör röster i min hall. Det oroar mig inte det minsta, det lugnar mig. Röster i hallen är så det brukar vara, min lilla håla är fortfarande låst. Nu ska jag sova mycket, länge och hårt. Jag är fortfarande pigg som.. Jag vet faktiskt inte vad, det stör mig. Det kan inte vara hälsosamt, min hälsa är viktig trots vad du och du säger. En önskan om att få dricka varm choklad och äta hembakade frallor med ost på flourerar i mitt huvud. Det skulle vara gott och mysigt, men allt blir lite tråkigare när man bara är en hälft.



Ibland ser jag ut som en utvecklingsstörd när jag skrattar, det fångas sällan på bild.

Kommentarer
Postat av: Terron

"Jag har henne"

2009-03-01 @ 12:00:37
Postat av: Lina

Haha, hell yeah..

2009-03-02 @ 01:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback