Ut

Jag har arbetat idag, med Therese far. Therese fars far läser tydligen mina inlägg också, eller "mail" som han säger. Han är dansk, söt och rolig. En mysfarfar. Nu ska jag lämna trygga hemmet, ut och hämta en fantastiskt bok och försöka arbeta lite med mitt ena projekt. Är det inte otroligt deppigt väder? Jag sitter med en lampa uppkörd rakt i annsiktet i ett desperat försök att få solljus.

Dagens sanning:

Jag var hemma hos dig Therese idag. Imorse. Det vet du. Och jag stal en toffs, din plattång, hårlotion, parfym och hårspray. Jag tjuvläste en tidning också. Jag kände mig som en inbrottstjuv.. Nu vet du.

Kommentarer
Postat av: Terron

Din rackare!

Toffsen visste jag inte att du hade tagit. Tidningen såg jag var flyttad. Du får nog aldrig en karriär som inbrottstjuv.

2009-02-05 @ 17:11:52
Postat av: Lina

Fan, fuck fuck fuck! Jag vill ju! Men det var en sladdrig toffs.. Du kanske får tillbaka den om vi leker. Jag såg ut som en vilde innan.

2009-02-05 @ 17:52:04
Postat av: Terron

Om vi leker? Om vi leker? Pyttsan!

2009-02-05 @ 19:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback