Det här med hyckleri..

Att börja ett blogginlägg kan vara det tråkigaste någonsin, nej men faktiskt. Att blogga är ju lite utav ett hyckleri egentligen. Jag vill vara fullständigt ärlig men det skulle aldrig fungera, tyvärr. Du skulle bli sårad, du skulle aldrig ringa igen, du skulle starta en konflikt, du skulle bli riktigt jävla besviken, du skulle skvallra, du skulle bli rädd, du skulle söka upp mig, du skulle bli förälskad och du skulle höra av dig konstant igen. Jag håller mig till min lagomnivå, där ingen blir skrämd, bara lagom stött. Det ska ni bli. Jag är på väg till gymmet, jag ska träna. Gruppträning skrämmer livet ur mig så jag ska hasa mig upp på en sån där jävlig cykel och spela ball. Hoppas för guds skulle att det är få människor där, annars blir jag skygg.

Och ja, jag har kirrat biljetter till Carin Westers visning, är man inte fantastiskt så säg?

Kommentarer
Postat av: Terron

JAAAAAAAAA!!!!!!

2009-01-19 @ 18:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback