Du är bra

Varför vann inte Veronica Maggio ett enda pris igår på Grammisgalan? Det gjorde mig så arg och förbryllad att jag åt dillchips doppade i kesella.. Jag vill krama Maggio, säga att hon visst är suverän och att hon jättegärna får flytta in hos mig och sjunga mig till sömns varje natt. Det är något speciellt med henne, och att hon och Oskar Linnros förmodligen är det vackraste paret i hela Vasastan gör det ännu mer orättvist. Skönhet regerar, vem är det egentligen som skriver reglerna va?

Glömde nästan mitt nya löfte; Sanningen:

Min absoluta favoritlåt, som jag alltid lyckas bli lycklig och mysig av är Michael B. Tretow- Den makalösa manicken. Jag vill rulla in mig i en gardin och lyssna på den om och om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback