En nasse på handleden?

Träningen gick bra, det var bara en mongoloid och hennes skötare med idag. Det var ingen äldre dam som ville vara vän med mig, så jag smög tidigare under avslappningen. Gårdagen bjöd på mycket nöje, först favorithaket och sen Anchor. Ruskigt egentligen men det är en underbar stämning med tända ljus, hårdrock och skönt blandade människor. Filip Hammar svängde förbi i en lång rock. Han var full som ett as och fick sitta ned på en pall, snällt framställd av hans crew. En idolman var där också.. Han försökte sjunga kareoke på fel dag. Han fick ingen framgång. Sist var Tore där, han är en mycket speciell man. Bror och jag rullade hem med jordens mest otrevliga taxichaufför och Erik lagade ljuvlig nattmat till mig. Och snart är det helg, då ska det idéskissas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback