Flamingo Blush

Vi är en farlig kombo Erik och jag för när den ena flippar flippar den andra, går den ena all out gör den andra det också. Det finns ingen hejd. Sådana är vi, ingen självdisciplin och inga sorger. Dumt? Nej. Fiffigt? Igår gick vi en mil hem från krogen; en Michelingubbe, en kedjerökare och en haltande jävel i päls. Såg ni oss?

Idag är en "dubbeldag". En "dubbeldag" är en dag när hälften av energin går åt till att vara glad och euforisk och den andra hälften går åt till att vara bitter och jävlig. Jag skyller på vädret och kylan. Men! Sådana dagar är det tur att man har någon stackare som orkar lyssna på ens dubbeltankar om livet, alkohol, män och vänner. Man behöver ventilera ibland. Nu ska jag ta en shot. "En shot?" tänker ni. Ja en shot, jag kallar det medicin mot livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback