Här kommer en sanning

Jag har gått igenom "Snällskolan", "Dumlistan" och "Vägen till lycka" på denna totalt meningslösa blogg. Världen är full av oärlighet och inte minst odräglighet. Så, för att reta gallfeber på Oärligheten och Lögnen tänkte jag introducera Sanningen; Hej Sanningen och välkommen ut. Jag tänkte provocera fram sanningen och låta den falla på bloggen, jag ska vända tillbaka min dåliga kharma och leverera det som är sant. Vi får se hur länge det håller innan min faboulösa fasad bryts ned. Drama, I love it.

Dagens sanning:

När jag och E har lägenheten för oss själva lyssnar vi på Barenaked Ladies- If I had a million dollars
http://www.youtube.com/watch?v=nCImrmR63JE, sjunger med i varenda mening, dricker oss fulla på vin minst fyra gånger i veckan, pratar om familjeförhållanden tills vi storknar av ångest, kramas och går ut för att ge järnet och låtsas som ingenting.  

Det får inleda, nu ska jag ut och leka med de stora barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback